Tuesday, February 15, 2011

Presenten

Pojkvän fick två presenter på alla hjärtans dag. En strut med tryfflar (fultryfflar men likväl ätbara. Jag svullade nämligen i mig hälften igår) och ett inbokat pass med Military training. Det är ett tufft pass (inget för otränade skrev ledaren när jag bokade passet) som genomförs utomhus och man gör klokt i att ta oömma kläder. Kärlek!

Han hade inte fixat något till mig utan panikkompå att jag fick välja mellan en middag och lyxtryfflar. Jag tog middagen. Just nu ångrar jag mig, men de kanske har tryffel på menyn?

4 comments:

Saga said...

Själv var jag o-singel för första gången på typ sju år :) Jag firade det genom att skicka ett nästan övergulligt brev via post tillsammans med ett usb-minne med foton och länk till spellista i spotify (modernt blandband eller??) :)

P.S. Länka gärna till min nya blogg istället för den gamla.

Kattis said...

Åh vad fint!

Ja nu fick jag äntligen tummen ur och har fixat!

Sassi said...

Panikpresent är bättre än de jag fick dvs... nada. Så whiskeyglasen som jag tog hem hamnar hemma i MITT skåp :P

kattis said...

Sassi: säg till! Det gjorde jag :)