Monday, July 9, 2012

Fina Madonna

Så har jag sett Madonna igen. Konserten har blivit tämligen sågad innan så jag hade inte speciellt höga förväntningar och kände inte speciellt stor pepp innan. När det började dra ihop sig så smög sig dock peppen på. Jag kände pulsen öka och försökte ta mig längre och längre fram för att se bättre och visst var det bra! Inte fantastiskt men bra. Konserten inleddes med Girl gone wild, min favoritlåt från nya skivan och Madonnas entré till den var ju bara hur bra som helst! En sak som jag blev imponerad av under konserten var skärmarna och grafiken som gick på dem. Det var sjukt snyggt foto och färgmättnaden var helt beyond något jag sett annars. Det lyfte verkligen upplevelsen. Dansarna är som vanligt helt sjuka. Konserten var ojämn med vissa fantastiska nummer och andra som var mer tröttsamma mellanakter. Men jag är nöjd! Önskar att jag kunde ta med mig Madonna hem.

Idag ska jag springa ett ganska hårt långpass i terräng. Det ser jag fram emot då det känns som länge sen jag sprang (det är det dock inte). Jag hoppas det hinner sluta regna innan dess. Jag fick en överdos av att springa i regn på maran.

No comments: