Friday, June 15, 2012

Nya utmaningar

Jag är sugen på nåt nytt att bita i. Jag har anmält mig till Lidingöloppet och det känns skitkul. Självklart springer jag Göteborgsvarvet nästa år och då siktar jag på en tid under 1.40 men jag har en ny grej som jag spanar lite på. En lite halvhemlig grej än så länge. Det borde gå, det borde det verkligen. Men det känns lite läskigt.

Allt som är längre än en mara kallas ultralopp. Nu har jag sett att nästa augusti kommer de att annordna Stockholm Ultramarathon och det jag kikar på är 50 km. En bana centralt i Stockholm och man springer flera varv på den. Vad tror ni?

5 comments:

Sassi said...

Nu börjar jag bli riktigt orolig. Du har en löp-störning som bör behandlas kvickare än snabbt :D

Kattis said...

Men det är ju bara 8 (och inte ens det snarare 7) km längre :D

Sassi said...

ja, men jag kan ju inte3 ens springa 8 :P

AK said...

Jag kommer och hejjar :)

Kattis said...

Sassi: Äsch gav du det lite tid skulle du lugnt springa 8 km. Så länge får vi väl vara glad att det är jag som springer ;)
AK: Jei :D