Monday, October 22, 2012

Topp 10-utmaning


För att det inte bara ska bli träning i den här bloggen slänger jag in denna utmaning. Tar mig dock rättighet att ändra och tar bort som jag vill. Vi börjar med filmer då, i nästa inlägg.

10 favoritfilmer
10 favoritserier
10 konstigaste raggningsrepliker jag hört.
10 bästa konserter jag sett
10 favoriträtter
10 favoritböcker
10 favorittidningar
10 manliga favoritskådisar
10 kvinnliga favoritskådisar
10 favoritband/sångare
10 fiktiva favoritkaraktärer
10 favoritsånger just nu
10 saker jag inte kan gå ut utan
10 saker jag måste göra innan jag dör
10 internetsidor jag ofta besöker
10 heta fysiska saker på en eventuell partner
10 heta egenskaper på en eventuell partner
10 saker jag älskar med mig själv
10 saker jag önskar att jag kunde förändra
10 saker jag ångrar
10 önskningar
10 ställen jag vill åka till

No comments: