Thursday, July 29, 2010

Flyttfärdig

Själva flyttandet är klart. Det har det varit ett tag. Det var bara det att jag och pojkvän rymde till Berlin en vecka (drygt) så det har inte hänt så mycket.

Semestern i år skulle vara miljövänlig och därför åkte vi tåg ner. En nätt resa på 17 timmar ca men det gick bra. På nedvägen hade jag och pojkvän en lyxhytt för bara oss två. Då hörde jag grannen i hytten bredvid spy som en räv. På hemvägen delade vi med 4 andra. Tysken under mig snarkade som ett tröskverk. Det var mycket rustikt.

Berlin var en mycket hyvens stad som jag kan rekommendera. Men jag ska nog inte skriva mer nu. Jag tror jag ska sova i stället. För trots den trevliga och rustika resan sova jag inte så mycket. Nu väntar i stället ett kärt återseende med min älskade säng!

Och btw, kollade till gamla lägenhetens flyttstädning förut. Så jäkla värt det!

No comments: