Thursday, July 15, 2010

Schleten

Det är 2 dagar kvar på jobbet innan semestern. Det är två dagar kvar innan vi tänkte flytta. Två dagar till då hellst allt i lägenheten ska bli färdigt. Jag firade genom att kliva upp tidigare och måla en vägg imorse. Jag snittar strax under 6 timmar sömn de senaste 5 dagarna och kommer antaglien fortsätta så några dagar till. Jag vet att många klarar sig på det men egentligen är det alldeles för lite för en sömntuta som mig.
Men, fokus på målet. Borra ner huvet och spurta. Pannben pannben pannben. Jävlar vad peppad jag är!

3 comments:

A-K said...

Ända in i kaklet Larsson! Heja heja!

exkollegan said...

Min favoritledare på friskis o svettis i dalarna brukade på de hårdaste delarna alltid köra med:
"Det SKA göra ont, annars är det inte kul! Ta i nu!"

Skulle kunna funka på flyttarbete också... Kanske inte lika bra, men men... :)

Kattis said...

Om det aldrig tar emot eller gör ont blir man aldrig bättre! Tack för pepp sötnosar!