Tuesday, July 26, 2011

Uppföljning

Ett av årets nyårslöften var att bli bättre på uppföljning så vi kollar hur jag egentligen ligger till. Så här såg det ut:

Jag vill 2011: köra hårt med meat free Monday, bli bättre på Poledance, köpa en stång så jag kan träna hemma, träna mer än 2010, inte balla ur över julen, åka på en kul resa, bli bättre på att följa upp, jobba bra med min rehabträning, sätta ett pers, byta en blöja, vara barnvakt, laga mer mat med fisk och skaldjur (obs, inte bara lax!).

Men gud, det ser ju görbra ut! Jag behöver bli bättre på att laga fiskmat, men där har jag massa inspiration från Italien nu. Jag behöver bara byta en blöja och hålla i lite grejer som jag redan gör så är jag home safe. Ja det är att akta urballningen över jul då. Men annars, bra jobbat Kattis!

No comments: