Friday, May 4, 2012

Episkt

ända sen början har jag velat kunna göra en air shouldermout. Det kändes dock omöjligt eftersom jag inte ens kunde komma in i en dove/figurehead. Sen helt plötsligt upptäckte jag att jag visst kunde komma in i dove. Förra veckan skulle vi prova att göra air shouldermounts dvs superman =>dove och därifrån shouldermount. Jag trodde inte det skulle gå utan fusk (sparka ifrån på stången) men gjorde ett rejält försök och kom upp! Jag var tvungen att filma sen för att se hur det ser ut. Knappast perfekt, men jag gör det!

Jag älskar poledance! Sånt som var omöjligt för någon månad sen blir plötsligt möjligt och man lär sig hela tiden nya grejer. Snart sätter jag den där jävla cartwheel handspringen också!

1 comment:

AK said...

Åh! Det var ju snyggt! Din air shouldermount är snyggare än min vanliga...som jag precis lärt mig :P