Tuesday, August 14, 2012

Efter semestern

Jag är tillbaka på jobbet efter semestern. Om jag har separationsångest från den? Japp (fast inte så illa). Om jag har det från OS? You bet your sweet ass. Det känns som ett stort hål i magen. Just nu känns det ok. Jag jobbar rätt hårt med att försöka leva i nuet och inte börja höstpanika och lyckas ändå rätt bra tycker jag.

Poleträningen blev faktiskt bättre sen jag skaffade blocket. Jag tror att det här är den sommar jag hållit igång bäst med träning. Jag har polat och sprungit rätt bra. Till och med i Venedig som vi ver till en vecka.

Och jag kan säga det igen. Jag älskar Italien!

Vad har ni gjort?

2 comments:

Linda said...

Semester = Öland, fjällen, Österlen. Det bästa efter semestern har varit att det fortsatt hända roliga grejer. Brännboll och strandgrillning, bowling, två oväntade inbjudningar till grillkväll och trerätters... Det och vädret har gjort att det känts rätt okej att jobba. :-D

Kattis said...

Härligt att höra :)