Monday, August 20, 2012

Stretch

Dags för den månatliga uppföljningen av stretch. Känslan är att det har gått framåt men låt oss titta. Den nyaste bilden är den nedre. Den där jag har pyttiga (nya) shorts.


Visst ser väl skabbvänster bättre ut? Om inte annat börjar jag i alla fall kunna vrida höften mer rätt. 


 Jag har svårt att säga om höger är bättre. Men det är i alla fall inte superlångt kvar. Men jo, visst är den bättre?


 Liiiite bättre va?


Straddle tycker jag ser, om något, sämre ut. Högerbenet ser ut att vara högre upp.

3 comments:

AK said...

Det syns en tydligen förbättring på allt utan straddle, den känns typ lika. Riktigt bra jobbat!! :)

AK said...

utom*

Kattis said...

Jei :D Straddle har jag faktiskt inte jobbat så hårt med den här omgången så det känns naturligt.