Thursday, August 30, 2012

Men orka!

Dramat på studion där jag dansar fortsätter. Jag befinner mig oftast i pereforin men känner ändå hur det suger energi. Det senaste som drabbat mig är att ägaren lovade att jag skulle få vara med på en massa genomgångar för instruktörer. Detta eftersom jag varit på samma träffar som de och faktiskt också är en av de bättre så jag har stor förståelse för hur man gör diverse trick. Igår fick jag höra att hon ändrat sig, men inte av henne. Hon har inte sagt något till mig alls och första träffen är på söndag.
Vad är det som är så jävla svårt? Hon strutsar alltid när det gäller att berätta något jobbigt för olika personer, men det gör henne i slutändan alltid mycket med osympatisk. Gud vad less jag blir.
Nu måste jag bestämma mig om jag ska försöka ta upp det med henne, om jag inte ska låtsas som någonting eller om jag bara ska skita i det och lägga min energi på annat. Vad tycker ni?

Edit: Jag "pratade" med henne på chatten och sa bla att jag önskat att hon hade sagt till innan. Hon förstod det och förklarade faktiskt ganska redigt hur hon tänkte så nu känns det bättre. Men jag känner fortfarande att jag måste vara den ansvarsfulla i vår relation. En roll jag blir rätt less på.

2 comments:

qylva said...

Hur är det på andra studion? Jag tänker ifall du helt ska lämna den där och helt gå över till den andra? För vem orkar med sånt där drama trams på fritiden?

Kattis said...

Under nästa 8 veckor kommer jag inte alls att träna på "min" studio. Jag vet inte om jag kommer tillbaka eller inte, jag hoppas det. Känns lite sorgligt annars...