Saturday, December 16, 2006

Om nasty uteställen

Jag har blivit släpad till stans trashigaste ställe för att M av någon outgrundlig anledning vill sjunga karaoke.
Jag kommer in, kastar en blick runt om mig och inser att jag behöver mer att dricka för att klara av att vara här. Jag marscherar fram till baren och beställer en Long Island Ice Tea.
Den kommer in och det är den äckligaste drink jag någonsin druckit. Jag skjuter den en bit ifrån mig för att slippa alkoholstanken. En kille med höjt ögonbryn a la John Black i Days of our lives glider fram till mig, ställer sig lätt lutad mot baren och frågar om jag inte ska sjunga något.
- Vad tycker du jag ska sjunga då?
- Någonting med Ledin. Kanske Sommaren är kort?
- Du, jag sågar hellre av mig benet, grillar det och äter upp det.
- Oj, gillar du inte Ledin?

Jag sippar mer på min drink.
Det behövs definitivt mer alkohol.

7 comments:

Anonymous said...

Är detta en sann historia, if so..Fyyyyyyyy

Kattis said...

Klart det är!

qylva said...

när hände den här incidenten??

Kattis said...

Hm...kanske 2 år sedan?

Anonymous said...

Ha ha ha... måste vara rysligt att stöta på John Black in real life...

Karin said...

Haha fan vad makabert :)

Anonymous said...

Haha, John Black! *asg*
Ledin suger. Fett.