Monday, December 11, 2006

Vive la France

Imorn gör jag en Carrie Bradshaw och åker till Paris med pojkvän som ska jobba. Jag har dock inte råd att shoppa mig gul och blå på dyra modeaffärer som Carrie. Jag har inte råd att shoppa alls. Eller jag vill inte ens shoppa. Inte tänker jag kliva i bajs, eller har en sur ryss till pojkvän heller. Jag tänker absolut inte somna på sängen i en fluffig klänning när jag väntar på min sura ryss. Inte heller kommer mitt ex åka till Paris för att försöka spöa på min nuvarande.
Men annars är det precis som i Sex and the city...precis så.

4 comments:

Anonymous said...

Var inte så säker på att Gabbe inte sticker till Paris för att spöa Pär!

Sassi said...

Åhhh Paris... jag vill följa! Vad ska Pär göra där? varför har inte Emil ett sånt jobb?

Kattis said...

Han ska på nån nördkurs. Det kommer det kommer. Innan du vet ordet av åker han på diverse nördevents utomlands.

Sassi said...

mmm. snart kanske om 2-3 år...