Monday, October 18, 2010

Jobb och sånt

Jag skulle egentligen ha varit på intervju i veckan men valde att avboka eftersom jag dels inte är säker på att jag vill ha jobbet (fegis, då kan man i alla fall gå på intervjun, men jag var lat) och dels för att jag blir erbjuden att vara kvar här. Jag ser faktiskt himla stor utvecklingspotential här och jag vill gärna mogna in i min yrkesroll. Jag är ändå rätt ny och med mitt jätteprojekt har jag varit upptagen mest hela tiden. När det tar slut kan jag jobba med massa annat. Hur som helst är det skönt att se att jag har möjligheter.

För övrigt har jag blivit kallad ängel idag, enbart för att jag var tidigt på jobbet och kunde skicka en fil till en kollega. blivit kallad Power point-expert, för att jag kunde lägga till en ny bild och hjälpt en kollega med att skapa en maillista. Jag ser inte mig själv som en expert men ja, ibland undrar man ;)

No comments: