Monday, December 7, 2009

Kiss me baby

Mäh, gillar ni inte min kärleksförklaring till Biggest loser?!
Jag får försöka lugna mig på den fronten och skriva om nåt annat då.

Efter som min blogg mest får nya besökare som söker på något som har med kiss att göra (Hur kissar man Hur kan man inte veta det?, Hur kissar tjejer Ja som alla andra?, Kissa sittande It's good shit. Börja genast! osv) tänkte jag att vi skulle prata om kiss. Kissar ni i duschen? Jag kommer ut. Jag kissar i duschen. Och jag säger som George (i Seinfeld alltså): It's pipe!
Det är dessutom nyttigt. Matt Damonds karaktär i "I sanningens namn" säger att det är bra mot fotsvamp. Det är bra mot smärta om man bränt sig på en manet (händer mig ofta i duschen!) som vi lärde oss av Vänner och man får snabbt koll på om man druckit tillräckligt.
Jag är säker på att jag har berättat att man kan dricka sitt kiss 3 gånger utan att dö av urinförgiftning (men här är det på plats att vara kritisk!) och sen nåt överlevnadsprogram har jag lärt mig hur man gör för att destillera kiss till vatten. Mycket användbart tänker jag!

7 comments:

A-K said...

Man är hård om man dricker kiss!!

Kattis said...

Ja det är jättehårt! Göran Kropp brukade det för att ladda vill jag minnas.

Sassi said...

Jag kan tyvärr inte komma ut. Jag gör det inte. Det har kanske hänt men näää... föredrar toan. Ser dock inge fel i de, så fortsätt du :)

Tove said...

Ibland känner jag en odör av varmt kiss när min kära pojkvän står i duschen. Det du!

Kattis said...

När jag känner det då min pojkvän duschar tjuter jag att han måste dricka mer vatten!

Pär said...

Ibland luktar mitt kiss kaffe. Det ni! :)

Malin said...

Ibland luktar mitt kaffe kiss. :/