Wednesday, December 9, 2009

Men klart alla är kära i mig?

Jag tror jag håller på att drabbas av storhetsvansinne. Imorse drömde jag återigen att en gammal klasskompis var kär i mig. Alltså en helt annan än sist! Han var så imponerad av att jag var smart, snygg, vältränad och mitt högskoleprovsresultat (mycket viktigt i en relation!). Jag var mest milt road och solade mig i glansen.
Sen gick jag och hängde mig i en helikopter. Alltså hängde i armarna från själva helikopterbenen som den landar på ni vet.

Vad är det mitt undermedvetna vill?! Kan vi lugna ner oss med den här hybrisen att Id tror att alla är kära i mig? Eller kanske snarare önskar att det vore så…

1 comment:

Saga said...

Själv tror jag att alla är kära i mig på riktigt, när jag är vaken alltså. Det är lite allvarligare, tror jag.