Thursday, November 4, 2010

Torsdagslycklig

Idag har jag fredag. Jag är nämligen ledig imorgon. Över detta är jag så lycklig att jag nästan skuttar omkring med hopsasteg i korridoren. Jag ser fram emot en fredag med sovmorgon och läsa i sängen. Som grädda på moset (mmm grädde) är jag dessutom snygg idag. När jag visade upp mig för pojkvän imorse gick konversationen så här:

-Kolla vad het jag är.
-Ja, faktiskt. pojkvän höjer ögonbrynen och ser förvånad ut.

Tack för den!

Jag bjuder på lite bilder så här på låtsasfredagen.

Spana in byxorna. Det är manschesterbyxorna jag pratade om förut. Som ni kanske minns sa jag att man måste se röven för att uppskatta dem, så ni får väl den också.

Och bästa t-shirten!


Så, lugn och fin nu ;)

2 comments:

Sassi said...

I like your as ;)

Kattis said...

Sassi: Tack, jag med :D