Monday, April 4, 2011

Köpgalen

Jag har precis köpt i hela Buffy säsong 8. Eller ja, jag hade tur och fick de två första samlingsalbumen så jag vet att jag gillar. Nu köpte jag de fem nästföljande och inväntar att adlibris får den sista. Nu tog jag ett stort steg och blev plötsligt ett hardcore fan, en äkta supernörd. Eller?
Det är grymt snygga omslag. Åh jag saknar dem!

Jag har också beställt tre hotpants från en sida på det där interner. Utöver det är jag sjukt sugen på att köpa coola t-shirtar/toppar på Hot topic för ca 1200 och armband för ungefär lika mycket. jag är helt galen. Vad är det för fel på mig?

2 comments:

Sassi said...

Bara att gratulera att du hittar nåt du vill ha. jag vill också handla men allt är så osassigt just nu :(

kattis said...

I affärerna hittar inte jag nåt heller. Gå in på hottopic.co.uk det är där jag går bärsärk över bla Emily the Strange-grejer