Friday, April 3, 2009

Det kom ett SMS.

Så var det det där SMSet. Varför, varför kan jag inte bara släppa? Varför börjar jag fundera på hur jag ska svara för att öka chanserna att lösa problemet? Varför kan jag inte bara kapa? Ett rent och fint snitt som kan läka. Nu blir det i stället en obekväm sårskorpa som ska pillas på och undersökas. Och då hjälper inte lite desivon

Vad vill du?

Har ni sett Office-avsnittet när chefen måste säga upp någon och drar ut på det för att han vill göra det så att den anställde och han ska fortsätta att vara vänner. I slutändan blir det ju bara värre, men det fattar inte han. Jag gillar the Office.

2 comments:

qylva said...

Även om man kapar och gör allting rätt så gör det fortfarande ont.
Att du reagerar som du gör har ju med dina positiva egenskaper att göra.
Kramar på

Sassi said...

Det finns vissa saker man alltid kommer att känna av och bli påverkad av. Man känner av dem för att man känner och att kunna känna är en fin egenskap. Sen är hoppet de sista... Jag lever på mitt hopp du vet ;)

Ta hand om dig! Stooor kram!!!!