Tuesday, April 7, 2009

Finns ytterligare WoT-nördar?

Nu är sista veckan för WoT fundraisern. Jag donerade själv 50 dollar nyss så håll tummarna att jag blir dragen och att mina pengar ger en familj en trevlig get eller liknande.
Om det kan tänkas finnas nån mer WoT nörd där ute...har ni hört att AMoL blir uppdelad på 3? Detta är ju både bra och dåligt. Bra för att vi får en bok snart och bra för att alla lösa trådar (förhoppningsvis) knyts upp. Dåligt för att det fakstiskt bara är en bok egentligen. Hur tänker ni?

Snart är det påsk och då kan man ligga och mysa lite mer än vanligt.


En så här mysig katt har faktiskt jag. Det är lycka.

3 comments:

jennie said...

Ren och skär lycka med mysiga katter, jag konstaterade nyligen i min blogg att jag dagligen har min älskling på några centimeters avstånd på mitt skrivbord liggandes i sin prinsessbädd :)

Linda said...

Ja, jag hörde att det skulle bli tre delar. Är kluven till detta; hade ju varit skönt att få ett slut någon gång. Nog har man väntat länge nog nu?!
Fast jag hoppas att man i n t e knyter ihop alla lösa trådar. Det skulle kännas bättre om det fanns några saker kvar att fantisera om.

Kattis said...

jennie: ja vilka små snusar de är!

Linda: Ja jag klättrar på väggarna i väntan på slutet. Jag tror inte ens alla trådas går att knyta ihop. Men jag MÅSTE få reda på vem som dödade Asmodean.