Tuesday, July 7, 2009

Min pojkvän ska ta med sig hygienartiklar

Man kan undra hur gammal någon är som har Hygienartiklar på sin lista. Och då menar jag inte Listan utan jag menar lista på grejer att ta med sig. Jag menar Hygienartiklar. Människor som säger det måste ju vara minst 50. Necessär säger man. Hygienartiklar kan dessutom omfatta så många saker. Bindor, bomullsrondeller, deo, tandkräm osv. Kanske ska han ta med allt detta? Han är ju väldigt trygg i sin manlighet så man vet aldrig. Men hygienartiklar ska han ha i alla fall.

6 comments:

Björn said...

Jag tycker vi pekar på Pär och skrattar.

HAHAHAHAHA!! *pekar*

A-K said...

HAHAHAHHAHAHA *pekar*

Sassi said...

*pekar* SKRATTAR....hahahaahah...

Katarina Bildström said...

Nä jag tänker vara osolidarisk och säga att det var rart. Så det så.

Pär said...

Ni skrattar ni! Men tack vare att jag skrev upp hygienartiklar. Fick jag faktiskt med mina hygienartiklar! Så det så!!! *dricker lite mer från min superstarka white russian*

qylva said...

Äsch det är inte alls folk som är 50 som säger hygienartiklar.
Så det så :)