Sunday, January 17, 2010

Hej mitt vinterland

Vaknade löjligt tidigt idag och gjorde lyxfrukost. Började kolla på Fringe som jag precis impulsköpte första säsongen av.

Vinter.
Tack och lov är det riktig vinter med snö. Då blir det till och med kul! Passade på att åka lite skidor för första gången i år. 6 km på typ 45 minuter. Även om jag väntade på pojkvän (och alltså kan pressa ner tiden en del) så känns det så himla konstigt att vara så mycket sämre på det än löpning. Jag blir omåkt till höger och vänster och vet ju dessutom att jag kan springa bra mycket snabbare än jag åker skidor. Det är en lite märklig känsla.

I övrigt är jag redo för nya veckan. Jag har till och med tvättat mina sminkborstar. Det ni!

2 comments:

exkollegan said...

Kör du med vallningsfria?

Och du som kör lite allroundträning - när är det dags för en Svensk Klassiker?

kattis said...

Japp, vallningsfria.

Haha jag gissar på aldrig. Jag är livrädd för vasaloppet! Och vätternrundan känns också läskig!