Saturday, January 30, 2010

Hjälp sökes med ljus och lykta!

Jag har ett problem. Kalla det i-landsproblem. Jag är kuddkräsen. Jag köper en ny kudde, har höga förväntningar på den och efter någon månad är jag nere i det platta kudd-träsket. Varför håller de inte? Var kan man köpa bra kuddar? Jag har fantasier om fluffiga, mjuka hotellkuddar med lagom motstånd. Var köper hotell sina kuddar? Eller vad gör de för att behålla dem så perfekta?Jag behöver hjälp gott folk.
Jag kan inte fortsätta leva så här. Jag orkar inte!

3 comments:

Anonymous said...

Du kanske kan få ett par av mamma och pappa??

Kattis said...

För er som inte vet...mamma och pappa har kuddar som kallas för betongkuddar. De smäller när man släpper dem i golvet. Håller INTE min standard.

Saga said...

Jag har EXAKT samma problem! Om du får något bra tips, vidarebefordra det till mig ASAP! :)