Wednesday, May 19, 2010

Skit också!

Det gick inte bra. Det gick extremt obra :(
Knät kändes av lätt hela vägen och vid 2 km gjorde det ont. Vid 3 km avbröt jag.

Jag blir så frustrerad! Jag har ju sett fram emot både Göteborgsvarvet och Stockholmmarathon. I år skulle det ha blivit 5:e gången jag sprang GV. Nu får jag sitta och titta på när pojkvän springer. Jag har visualiserat dessa lopp när det har gått bra. Försökt kapsla in känslan för att kunna plocka fram den när det behövs. När det har känts jobbigt att träna har jag tänkt på mina lopp och plötsligt...tomt. Eller inte ens tomt. Smärta som gör att jag inte får ha dem kvar.
Det är ju nu det är härligt! Det är ju nu belöningen för vinterns slit kommer.

Jävla helvetes apskit!

Jo, vill du köpa min startplats, hör av dig.

5 comments:

exkollegan said...

*kram*

AK said...

Vad jobbigt :( Rehabträna och kom tillbaka starkare! *kramar*

Vicevärden said...

Vad tråkigt, tråkigt! :( Men även om det känns aptrist nu så kommer att komma fram något bra även ur detta, hoppas och tror jag! :)

Katarina Bildström said...

Du kommer tillbaka! Jag tror på dig! :) Vila bara. Allt du kan. Jag har ju varit där...

Kattis said...

Tack för pepp allihopa. Visst kommer jag tillbaka. Det är bara att lyssna på sjukgymnasten och rehabträna som en tok. Hoppas jag får lite mer att göra på måndag!