Tuesday, September 7, 2010

Men brunchrapporten då?

Ska vi prata lite om film? Eller egentligen menar jag nog låt oss prata om musik.
Jag har precis tagit mig samman och laddat ner spotify till jobbdatorn. Jag var tvungen till det eftersom jag såg att pojkvän lyssnade på musiken till 28 dagar senare. Då måste jag också. Inte för att jag måste göra som han utan för att jag kom på att musiken är så bra. Låten In the house - in a heartbeat är så bra. Man kan verkligen höra att allt går åt helvete. Nu lyssnar jag på den och frossar i ångest.
Häromdagen såg vi Kick-ass och då höll jag på att svimma av lycka när låten Omen var med. Den är så sjukt bra. Vad vill jag säga? Jag vet inte, jag fastnade i musiken. Vad gillar ni?

4 comments:

Anonymous said...

Its your lucky day kattis, mina beräkningar säger att du inte hört dessa.

spotify:track:6KjJGpDZ4wdshirWmqBcT3

spotify:track:4DvRAeImWfMockBdr07qG9

spotify:track:1d8pyyx3L6A7mfYEnlhV9I

spotify:track:7di4QTqNCZjX4JUFKhWQsr

spotify:track:0ahjSEI0qLJNDIVHt7o7u3

http://www.youtube.com/watch?v=Kv9mfVZ2Zak

Kattis said...

Anonym: Tack, men du, hur ska man kunna lyssna på spotifylåtarna? Är det inte lättare att skriva namnen?

Anonymous said...

please, man klistrar in i sökfältet på spotify inget är lättare än det! :)

Mäts

Kattis said...

Mäts: Ah man skulle klistra in allt.