Friday, March 25, 2011

Träning, vad skulle jag göra utan dig?

Jag har varit lite neggig några dagar nu och tyckt att jag inte är tillräckligt bra, jämfört mig med andra och önskat att jag skulle bli utvalt och utpekad men nu har jag bestämt mig för att släppa det. Vad hjälper det att sätta de kraven på mig? Äsch, ha det kul i stället, välj att ha kul och inte vara ledsen över att inte bli beundrad. Och tänk vad kul för dem som blev utvalda. De behöver det mer än jag. Det är fint att vara glad och generös. Min chans kommer!

Träningen igår var hård och kul. Den här gången tror jag i alla fall inte att armarna ska ramla av och det är ju bra! Jag satte nya tricket (butterfly?) som en smäck så då Gör det inte så mycket att jag inte kan half shoulder mount.

Gud vad jag är hungrig nu. Undrar om det är för att det var hård träning sent igår?

Jag är så sugen på after work. Ge mig en mojito eller varm choklad med cointreu!

No comments: