Wednesday, October 8, 2008

Bree gjort

Tänk, idag gjorde jag det igen. 5.55 ringde klockan. Jag klev upp och klädde på mig löpkläderna som jag givetvis hade förberett kvällen innan. Sen ut i mörkter för att springa intervallprogrammet på 40 minuter. Efter en stund började jag faktiskt tycka att det var härligt. Trots att jag frös, trots att jag spottade slem till höger och vänster (bra för bihålorna!) och trots en timmes mindre sömn. På tillbakavägen började solen gå upp. Då var det faktiskt ingen tvekan längre. Då var det härligt!

Men en sak som är skönt att att jag slipper tågen. Hade jag åkt i vanlig tid nu hade det varit mörkt alla dagar på väg till tåget. Det är faktiskt himla skönt att det fortfarande är ljust när jag kliver upp.

4 comments:

Sassi said...

Duktig du e. Jag kör ikväll, box. O igår var de afro. Jag är på g nu ;)

Kattis said...

Bra jobbat sassi!

A-K said...

Vilka brudar!! Kör på, om ni blir skadade finns jag här :D

Katarina Bildström said...

Bra gjort! Själv är jag sjuk,... :(