Friday, October 3, 2008

Igår hände något hemskt

Jag var trött och sliten efter jobbet. Och hungrig. Så där så det riktigt rev i magen. Egentligen ville jag bara gå hem och lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv men jag hade lovat att laga mat; nyttiga bananplättar. När jag kom hem kom jag på att vi inte hade någon keso så jag var tvungen att gå och handla den på näraffären Lillica. Väl på ica fick jag syn på den och jag svär att den ropade på mig! Jag hade redan plockat på mig keso men nu slet jag även åt mig en sådan också, en falukorn. Jag kunde knappt hålla mig i skinnet tills jag kom ut innan jag öppnade förpackningen och tryckte in korven i munnen och tog en gigantisk tugga. Jag var som besatt och kunde inte sluta. Schhhh, säg det inte till någon.

6 comments:

Saga said...

Korv?? Du tycker väl inte ens om korv? :P Är du gravid?

Anonymous said...

Du är så hälsosam att du t.o.m. skriver falukorn istället för falukorv. Kudos!

A-K said...

Falukorv??? Var de en mardröm? Jag känner mig förvirrad, min värld vänder just nu! Du äter ju inte korv, speciellt inte rå falukorv. *stirra blankt*

Kattis said...

björn: jag är så hälsosam att t.o.m din mamma stavar falukorn!
saga: nej, jag är inte gravid :P Bra kommentar där om biskvin btw!

Sassi said...

KAAAAATTIS!!!!!!!! Hallåååå vad händer??? Jag är i chock, vet inte vad jag ska säga...

qylva said...

chck är bara fönamnet....vad händer kvinna???