Monday, October 13, 2008

Känslor på huden

Helgen blev en långhelg, en myshelt en brahelg. Ändå suckar jag och saknar. Jag saknar tid att gör allt jag vill. Men mest saknar jag vänner. Var är alla? Jag vill dansadansadansa och prata till sent på natten och minnas tillsammans med någon annan. Jag vill laga lyxfrukost och lägga mig i samma säng på morgonen och mysa. Jag vill ta promenader i lövhögarna och fika choklad och dricka glögg på kvällen. Jag vill hitta på aktiviteter och åååhh!

Allt detta tänker jag på när jag går hem. När jag sätter mig på toa ser jag att Osiris byggt ett sandslott i sin toa.

3 comments:

qylva said...

Jag är på!Vi får bara gör det helt enkelt! Messa om du vill promisa och fika imorgon. Även jag har juh vilodag då ;)

Saga said...

Jag känner också så! Helgen som kommer nu är den första jag har planer till på hur jävla länge som helst. Jag vill ha planer varje helg! (nästan iaf)

Kattis said...

saga: Ja det är kul med planer, även om man måste få vila också.