Saturday, October 25, 2008

Löpkläder

Nähe, ingen ville resa någonstans med mig. Det var ju nedslående. Och jag som tog det här med ansiktsbok så bokstavligt talat. Där ligger ju jag jättebra till som reskamrat. Min värld vänds upp och ner.

Just nu är jag jättesugen på att köpa lite nya träningskläder. Mitt problem är att de har så torftigt utbud på affärerna jag tittar i. Jag vill få kunna välja bland lite olika löptights och jackor. Inte bara ta det enda som passar. Internet är ju en fantastisk källa men alltså, köpa kläder utan att prova dem är inte min grej. Var handlar alla andra?

Och vad ska man äta en lördag som denna?

1 comment:

Saga said...

Hade det varit en fråga om vilja hade jag lätt åkt på resa med dig! Men jag tror att jag fyllt kvoten för betalade resor ett bra tag framöver... En dagstur inom Stockholms gränser (så jag kan använda sl-kortet) är väl vad jag har råd med :)

Middagstips (det åt jag idag): ugnsstekt lax och broccoli, fullkornsbulgur (kryddad med buljong och persilja) och yoghurtsås med mynta och vitlök. Mums!