Sunday, April 11, 2010

Så bockar jag av en grej

I år gjorde jag rekord tidig tävlingsdebut och det gick riktigt bra. På en snabb bana satte jag personligt rekord med mer än en minut på milen. Nya rekordet lyder 45.08. Jei! Jag lyckades dessutom (mer reservation för att jag räknat fel) komma in som nummer 3 i motionsklassen av kvinnorna. Det tycker jag är bra jobbat! Och en sak på detta år som jag kan pricka av från listan.

Förresten har jag fått en träningsdvd med idolen Jillian Michaels så nu jävlar har jag inga skäl att lata mig om jag inte orkar släpa mig iväg på träning.

Nu är det med lite sorg i hjärtat jag släpper den här helgen. Den har varit super!

3 comments:

AK said...

Shit va bra!!! Grattis till ett kanonrekord! :)

Katarina Bildström said...

GRATTIS igen!!

Vicevärden said...

Wow! Vad makalös du är! :) Grattis!