Sunday, April 4, 2010

Söndagsmys

Äntligen lönar det sig. Jag visste att jag personligen skulle få nytta av att vara tillsammans med en 3d-nörd nån gång! Pojkvän sitter för tillfället och modellerar hela lägenheten för att vi ska kunna få reda på var vi får plats med garderober, hur köket skulle se ut med ett visst kakel och hur mycket förvaring vi får med våra skåp.
Det behövs för mig som är skitdålig på att föreställa mig.

Själv bakar jag bröd, försöker bestämma mig för vilken ljudbok jag ska lyssna på under långlöpet och tänker att jag kommer att överleva separationsångesten jag upplever när Dragon Age är slut (för andra gången).
Jag är alltså inte på något sätt nyttig i vår flyttplanering.

4 comments:

exkollegan said...

Kakel och grejer... Har ni hittat något bra program? Vi försöker köra med IKEAs men det suger lite titt som tätt. Och man ser inte kakel.

Kattis said...

Eftersom Pojkvän är 3d-nörd for real jobbar han i Light wave. Mycket hemskt program som väl tar några år att lära sig...

AK said...

Har du börjat med Jim Butcher än??

Kattis said...

Anna-Karin: Ja jag började nyss. Av det jag har hört än så länge så gillar jag honom. Kanske lite klyschig men för tidigt att säga än. Förresten kan klyschigt vara jättehärligt!