Thursday, November 3, 2011

Alla är kär i mig

För nåt tag sedan drömde jag jätteofta att människor var kära i mig. Inatt drömde jag det igen. Den här gången var det en kollega (som jag inte gillar speciellt mycket) som var superkär i mig. Han stängde in sig på toaletten med mig (en ganska stor handikapptoa) och försökte förföra mig. När jag sa att jag inte var intresserad blev han helt förstört och jag tror att han fontänkräktes på toadörren. Oklart om det var av sorgen över att bli ratad eller om det var alkohol med i bilden. Men han vägrade att ge sig och följde efter mig på gränsen till stalking.

Nu blir jag lite generad när jag ser kollegan.

Skönt att jag börjat drömma (eller snarare komma ihåg drömmarna) igen. Det har jag inte gjort tidigare under hösten och jag tolkar det som att jag varit schleten. Självförtroendet är på topp så att säga.

4 comments:

Katten Janson said...

Haha minns plötsligt killen som var lite förtjust i dig på IKEA!

Kattis said...

Hahaha, åh. Attackragget och flykten in i hissen!

Katten Janson said...

Man är så jävla snygg när man gör sig svårfångad med en städvagn som accessoar ;)))

Sassi said...

Hahahah....