Tuesday, November 6, 2007

Bra vs dåligt

Bra idag:
Pojkvän lagar mat idag med. Jag smög och satte mig vid smilla. Men det är ju faktiskt hans rätt; chicken burritos. Då borde ju han laga visslar och kollar upp i taket
Jag ska få träna. Jei! Det känns som det var hundra år sedan. Nu sprang jag iofs i lördags men det känns som det inte riktigt räknas...
Vi pratade arbetsrätt på jobbet. I LOVE arbetsrätt!

Dåligt idag:
Jag åt någon slags chokladig sockerbomb på fikat. Usch och fy!
Jag tror att jag redan har tjockat på mig. Usch och fy!
Min nyckelknippa börjar anta gigantiska proportioner och det är faktiskt jättejobbigt! (våga vägra perspektiv på tillvaron).

För övrigt är jag bjuden på fest till Stockholm i helgen. Eller bjuden och bjuden, jag gnällde som en äggsjuk höna över att jag inte får festa så av medlidande fick jag en inbjudan. Då kommer ju det roliga att jag inte vet om jag orkar? Jag måste nog sova igen lite samt borde eg tvätta kräks lite men jag vill ju hemskt gärna ut och dansa. Vojvojvoj. Vad göra...

1 comment:

A-K said...

Kommer du inte nu får du banne mig inte klaga på att du inte har någon att festa med!!!! *arg gubbe*