Thursday, November 22, 2007

Ego boost

Igår fick jag mail från adlibris där de skrev och förklarade att min Harry Potter var försenad och varför. Det var väl fint av dem. Inte för att det spelar mig så stor roll eftersom jag idag på tåget började läsa Halvblodsprinsen. Jag skulle nämligen få boken idag. För övrigt vill jag påpeka att den som säger något om HP ska jag långsamt grilla samtidigt som jag tillfogar papercuts.

Skönt med helg snart. Jag och syster ska ha myshelg i föräldrahemmet och pojkvän ska haka på.

*snabb tanke* Vågar jag skriva NÅT om träning eller mat nu? Nä jag tror vi avvaktar med det ett tag va.

För övrigt fick jag härmodagen höra att jag var både rolig och smart. Oj vad jag gick och log fånigt hela dagen. Jag kunde inte ens tänka på andningen under yogan (fan jag skulle ju inte skriva om nåt sånt) utan tänkte bara på att jag verkade "ruskigt smart" :D

4 comments:

Anonymous said...

Jo skriv om mat och träning. Vi gillar att frossa i det:-)

A-K said...

Åhh va mysigt vi ska ha! Vi ska äta massor av bullar och inte träna ett smack! Förutom dina jobbiga promenader *tjurar*

Saga said...

VARFÖR har du inte läst böckerna på engelska?? Då hade du vetat för flera månader sedan vilka som d... skojar bara ;)

Själv blev jag ilurad av syrran (som när det begav sig gick på mellanstadiet) att läsa de där jävla böckerna, och sedan när det dröjde så länge med den femte boken på svenska läste jag helt enkelt allihop på engelska.

Jag hämnades för övrigt med att tvinga henne att titta på Heroes, som hon nu inte kan leva utan ;)

Katarina Bildström said...

Hej!
Har du fått förhinder från volontärarbetet? Jag åker från Sälgsjön vid 09.45 på lördag. :)