Friday, November 2, 2007

Nu är det helg!

Ja nu är det fredag eftermiddag och jag lever uppenbarligen. Det känns faktiskt jättebra. Allt. Inneboendet, jobbet, resandet. Jag har blivit väl omhändertagen även om jag inte ens gjort ett försök att komma ihåg namnet på någon av alla 80 pers som är på arbetsplatsen. Jag är väl inte galen heller?! Jag kan überchefen och min närmsta kollega. Det får räcka.
Yogade gjorde jag igår också. Och sov på tåget. Håll det här nu. Plus jobba in flexen som ligger på fetminus. Go Kattis Go!

2 comments:

Katarina Bildström said...

Hur i helsicke kan flexen ligga på fetminus om man bara jobbat några dagar? Började den på minus, eller? Och vad är fetmycket? :P

Kattis said...

Första dagen, en timme minus. Andra dagen två timmar minus. Totalt tre timmar minus. Elände, jag vill ju ligga på plus!