Monday, March 30, 2009

Larger than life!

Idag har jag en ledig dag. Jag började med att sova lääänge. Mycket välbehövligt då jag har sovit sjukt dåligt 2 nätter i rad. Sedan följde jag upp med lyxfrukost: blåbärsplättar, färskpressad apelsinjuice och ostmacka. Götta! Promenad ut i solljuset för att hämta lite resekataloger, ett besök på bibblan och slutligen till biltvätten med Knubbeluring. Nu är han äntligen ren och vacker. Jag älskar sådana här dagar. De är värda så mycket.

Största nyheten just nu: Jag ska bli mamma till en blådvärg. Jag vill hämta honom genast!

3 comments:

Linda said...

Vilken härlig dag! En sån dag vill jag också ha.
Vad är det för kattras? *nyf*

Kattis said...

En russian blue. En sådan jag har innan.

Katarina Bildström said...

Nämen grattis! Vad kul med tillökning! Låter bra, det där!