Sunday, March 1, 2009

Så, det var det

4.5 timmars spinning. Eftersom jag aldrig har gjort något liknande gick jag ut väldigt lugnt med extremt lite motstånd och ökade efterhand. Målet var ju att klara hela loppet och det gjorde jag. Utan att kliva av cykeln en enda gång. I efterhand kan jag se att jag hade kunna kört på lite till, pressat mig lite mer. Men hey, då vet jag till nästa gång. Kul var det.
Största rädslan innan var att jag skulle få så ont i rumpan att jag skulle bli skinnflåd. Det blev jag inte. Efter 2 timma fick jag dock känning i vänstra knät. Det var läskigt för hade det blivit riktigt illa hade jag blivit tvungen att bryta. Så blev det tack och lov inte.
Nu sitter jag i alla fall här och har klarat av det. Gud vad kul. Jag älskar att upptäcka att jag klarar saker! Även om knät känns lite mosigt.

No comments: