Thursday, October 11, 2007

Ja, vad ska man säga

Om ni kunde se en bild på mig nu skulle ni få se något roligt. Jag tror nämligen att mina mungipor möts uppe på huvudet. Jag är verkligen så himla glad att de borde göra det. Det har börjat sjunka in nu att jag har fått jobb och nyss gick mitt löneanspråk igenom.
Så ringde jag till mamma och pappa och båda två blev så glada och pappa blev så stolt och påpekade flera gånger att det var jättebra att få ett jobb så snabbt och att det var på ett bra ställe och med en bra lön. Och jag är så nöjd och glad att jag bara vill springa ut och skratta och prataprataprata och så märker jag att det gör jag visst. Jag pratar viss i telefonen en massa. Jag som aldrig brukar prata i telefon.

Och jag är bara så himla glad!

4 comments:

Maria said...

Ett STORT grattis till jobbet! Kul! Klart att du ska vara glad! =) KRAM

A-K said...

Grattis!!! jag är så stolt :D Det här förtjänar du verkligen! Njuuuut!

Katarina Bildström said...

Njut! NU börjar livet. :)

Kattis said...

jag är så glad och njuter så mycket så ja, det är helt sanslöst :D