Monday, October 8, 2007

Kattis är lycklig!

Det här är den bästa dagen ever. Visst, jag vaknade betongben och skippade aerobicen idag men jag ska berätta varför det är bra ändå.
1. Jag skickade in ett löneanspråk idag. Jag har fått jobb. Yes. Jag har fått jobb. Nu blir jag lite nojjig och vågar knappt skriva det här för tänk om de skulle ta tillbaka!
Men jag har fått jobb!
2. Pojkvän är ledig eftersom han jobbat så mycket han med. Så vi har slappat och handlat lite idag.
3. Jag har bestämt mig för att shoppa loss. Nu med min förbättrade ekonomi med kommande jobb. Stövlar hitåt.
4. Det gick bra på mässan. Jag sålde bra och hade jättekul och är nu full med energi.
5. Jag har hittat pengar. Först hittade jag en femhundring. Sen hittade jag en tia.

Jag måste ha bra karma just nu!

6 comments:

Anonymous said...

Stort grattis till jobbet! :-D

Anonymous said...

...och här kommer länken...

Anonymous said...

Jag sa ju det!! :D Grattis!

Katarina Bildström said...

Åh, vad kul! Vad har du hittat för jobb?!?! GRATULERAR!!!

Anonymous said...

Men kan man ha så mkt tur? Grattis! Vad är det för jobb?

Kattis said...

Tack för alla gratulationer hörrni! Och ja Saga, du sa ju det :)
Madde och Katarina: Det är ett jobb som personalsekreterare.