Friday, October 12, 2007

Överskottsenergi

När jag tänker tillbaka på förra hösten kan jag klart se det. Jag drabbades även då. Av the shopping frenzy! Jag fantiserar om jackor, tröjor, västar, skor i olika utformanden. Jag som är totalt ointresserad av shopping förvandlas till den tjejigaste av tjejer som piper fram att jag kanske skulle köpa en handväska ändå. Det är livsfarligt. Speciellt nu när jag kommer få pengar. Kläder är ju inte den bästa investering man kan göra direkt. Men jag tror jag kör på varianten som jag kör på när jag fastnar i en låt. Jag kör den om och om igen tills jag får den ur systemet. Nu ska shoppingkattis få komma fram. Till råga på allt gillar jag ju modet (en del av det) som råder just nu. Då måste man ju passa på.

För övrigt är jag sjukt festsugen. Jag vill dricka lyxiga drinkar, dansadansadansa och rasta mina nya stövlar. Kommer du hit och dansar med mig bjuder jag dig på en drink eller fem.

Jag har så mycket energi just nu!

2 comments:

Anonymous said...

Härligt med ditt humör. Det ska nog bli en bra höst det här.
Kattis i Falun en massa. Kattis och Sassi ska dansa. Kattis och Sassi har båda en massa energi. Visst är livet härligt??? Så skönt/kul med nån som tycker som jag just nu. Sa ju att det skulle rodna sig.
Fast jag är lite sur över stövlarna.. vill oxå ha ju.

Kattis said...

jaa allt är alldeles, alldeles underbart!
Fast rodnade vet jag inte om det gjorde ;)

Åh köp några hetingar du med. Så går vi ut och rastar dem!