Wednesday, October 17, 2007

Jag är trendig

Det ska bli så fantastiskt skönt att börja jobba. Slippa dessa understimulerande, ensamma dagar. Om typ en vecka är konferensen. Frågan är vad mina arbetskamrater kommer säga efter att de har sett mig gå loss på frukostbuffen. På mässan blev P enligt egen utsago chockerad när han såg mig äta. Jag åt tydligen mer än något fruntimmer han sett. Jag tyckte å andra sidan han var oseriös som inte åt upp hela sin plankstek. När jag berättade det för pojkvän sa han att han inte heller känner någon tjej som äter mer än mig.

Igår massproducerade jag piroger eftersom det är bra att fylla upp frysen och så tränade jag så klart.
Träningen bekymrar mig lite för det känns som jag knappt kommer hinna träna alls. Men det är väl bara att kämpa på. Nu ska jag ner på stan och försöka köpa stuprörsjeans till mina stövlar. Håll tummarna för att det går bra!

2 comments:

Katarina Bildström said...

Av mina personliga erfarenheter, hittills, så tycker jag att jag klår dig på Mat-fronten. Men du kan ju försöka ta revanch någon gång, om du vill... ;)

Kattis said...

Jag tror att man måste vara med en hel dag för att komma till insikt. jag äter inte hystriskt stora portioner (bara skapligt stora) men jag ärter himla ofta.