Tuesday, December 30, 2008

Borta är bra, precis som hemma

Efter flängande än hit och dit i julefirande är jag hemma igen. Äntligen! Jag älskar att åka bort, jag älskar att träffa folk, men jag älskar också min säng högt och innerligt! Ingen säng kan leva upp till den, även om jag ligger i dem i alla fall. Igår frågade pojkväns pappa om de skulle ta med sängen bak i skåpbilen så jag kunde ligga där och läsa hela vägen. Han tycker visst att jag ligger mycket där.

I övrigt? Jo jag är sockerchockad och tycker att min müsli som jag annars älskar är som att äta grus.
Jag är konsumtionshysterisk och vill bara handla.
Och nu kommer jag ut:
Jag gillar Britney Spears! Hon har växt på mig och alldeles nyss köpte jag två cd-skivor.

3 comments:

Katarina Bildström said...

way to go och välkommen tillbaka! Jag gillar också britney. Womanizer är skön. :) Äntligen är jag inte ensam. :P

qylva said...

Du och Max...nu har ni britney ihop också

A-K said...

Brittan äger!! Men det har jag hävdat lääänge :D