Wednesday, February 11, 2009

Idag eller imorn

Det här med biljetterna har inte sjunkit in. Jag tillåter inte mig själv att känna efter, freaka ur och bli galen. För tänk om det skulle ha blivit något fel så jag inte skulle få gå? Det är dumt. Jag borde glädjas. Till helgen ska jag känna efter.
Jag har inte varit på simningen på jättelänge. Bilen har varit på lagning, jag har varit lat och tränat annat. Men idag ska jag gå. Igår fick jag panik och tänkte att de andra kanske har blivit jättebra under de gånger jag inte varit med. Tänk om det är så! Varför kan man inte bli bättre på att simma av att äta kakor och titta på Buffy?

Funderar på att dra igång en hård hårdmånad igen. Jag mesar runt och äter götta i veckorna nu och det är ju inte bra.

För övrigt kan jag inte bestämma mig så kan inte ni göra det? Ska jag sluta tidigt och donera blod i eftermiddag eller kliva upp tidigt imorn och göra det innan jobbet? Det är sånt här man har en blogg till, att slippa ta beslut så hjälp!

No comments: