Tuesday, February 24, 2009

Varför?!

Jag håller på att bli True blood besatt. Jag har snart sett färdigt första säsongen. Andra kommer i maj. Jag fick inte tag på böckerna på bibblan, men ställde mig i alla fall i kö för att få dem snabbt. Jag har musiken i huvudet. Det här är så dumt att klockorna stannar. Separationsångest de luxe om nån dag när jag sett färdigt. Fucker. Varför väntade jag inte lite längre innan jag började kolla? Chill down Kattis!


Snygga och stora istappar på vägen till jobbet.

4 comments:

Malin said...

Jag gillar också Trueblood! Ska bli kul när nya kommer.

A-K said...

Den är nästa serien på min lista :)
Du får titta på Eleventh Hour, den är bildande. Jag har bestämt mig för att frysa in mitt blivande barns stamceller tack vare den serien :)

Kattis said...

Hm det fanns två Eleventh Hour på imdb. Är det den nyaste?

A-K said...

Japp, den från 08 :)