Thursday, June 11, 2009

Nummer 800

Efter tre dagar i Stockholm är jag nu hemma efter min kurs i Grundläggande projektledning. Den var riktigt bra och jag känner mig peppad, energisk och fullsmockad med ny kunskap och nya insikter. Jag skulle behöva landa lite och jag måste definitivt repetera för att det ska fastna, men det ser ut att vara fullkört för mig ett tag framöver. Det var kul att bo på hotell och det fick mig att känna mig riktigt vuxen. Att sitta där och äta frukost själv innan man traskar iväg på sin utbildning.

Nu ser jag dock fram emot att vara hemma ett tag. Fast nyss upptäckte jag att det är midsommar snart. Vojnevojne.

1 comment:

Katarina Bildström said...

Jag är ju så nyfiken över lactatestet du gjorde! Du måste ju ha fått finfina resultat. Hoppas du skriver lite om det! Kram från Katta