Wednesday, June 24, 2009

Visst är de snygga?

Idag har jag mina snyggaste flippflopptofflor på mig. Jag älskar dem! Uppklädd i tofflor!


Notera klössåret på stortån och de färska på benen. Japp det är lillkatten som tycker om att klättra.


Men vad ser vi? Är det en comeback?

Ursäkta att min kamera inte vill zooma. Iphonen är utmärkt, men inte som kamera.


Nej det är bara en halv nagel. Den andra halvan flaggade igår så jag klippte bort den. Eftersom jag älskar er, mina fina läsare, slapp ni se det. Det såg nämligen ganska läskigt ut.

Om vi fortsätter i fåfängans tecken kan jag berätta att jag är vackert rosaröd på bröstet. Jag satt nämligen ute sammanlagt en timme igår. Min hy har inte riktigt hunnit vänja sig vid sommaren än så den blev djupt upprörd. Idag smörjde jag in mig med solskydd och har en blus som täcker hela området. Samtidigt försöker jag låta bli att tänka på cancer. Som tur är kan jag pilla på den resterande delen av nageln som distraktion.

1 comment:

Sassi said...

Snygga skor!!!
Jag lämnar området tånaglar tyst.