Friday, September 11, 2009

Åh vad härligt.


Igår var en lugn jobbdag. Efter att ha planerat och kört en Kick-Off på onsdagen behövde jag det. Jag tog sovmorgon och promenderade sedan till första möte i sakta mat (så sakta jag nu går, det var snarare så att jag kom fram i god tid innan) och njöt av vädret. Jag åt lunch med pojkvän och avslutade eftermiddagen med ytterligare en promendad. Ljuvligt!



Idag ska jag och pojkvän after worka. Jag ska bara springa på ett aerobicpass först så ska jag sörpla cider eller kanske drinkar (eller kanske både och?). Intresserade får hemskt gärna följa med!

2 comments:

exkollegan said...

After work lät inte helt fel. Synd ni bor i "fel" stad. :)

Jag tog faktiskt en mini-after work idag: en Ben&Jerry-glass på stan efter att ha lämnat in min kära cykel på cykel-spa (garantiservice). Hon ska bo där över helgen, hoppas de tar väl hand om henne. Vi cyklade järnet till och från jobbet idag igen, så både hon och jag var värd lite extra lyx.d

Kattis said...

Det är rätt. Man ska ta hand om sina kära. Själv köpte jag också en B&J när vi handlade. Den med macademian nuts. Mmm.