Monday, September 14, 2009

Blöt blöt blöt

Jag känner mig inte på topp idag. Jag är inte nere men jag är definitivt inte på topp. Jag skulle vilja ha bekräftelse. Samtidigt så är bekräftelse som en sugar high. Det känns bra för stunden men snart kommer du vara sugen på mer. Det är viktigt att kunna bekräfta sig själv. Men det är svårt det där.

Om du läser här vill jag passa på att säga att jag älskar dig. Jag säger det sällan, men ta åt dig nu när jag skriver. Jag känner ju alla här (väl?) och kan med gott samvete säga det. Ni är så fina!

6 comments:

qylva said...

Jag älskar dig också :)
Tack för det känndes som nåt jag behövde höra nu. Kram

småkorkad men glad ändå exkollegan said...

Du är underbar!

Fastän du är smartare än mig.

Kram

A-K said...

Mmmm :) Jag älskar dig också!

Kattis said...

qylva och A-K: :)

exkollegan: Det tror jag inte :)

Sassi said...

Man kan inte va på topp alltid, man måste ner för att kunna klättra upp igen. Annars blir det ju ingen topp.
Du är fin du med och jag älskar dig!
Hoppas du får en bättre tisdag än måndag. Kram på dig!

Kattis said...

Sassi: tack. Kram!