Sunday, September 13, 2009

Vardagslycka

Helgen har varit skön. After work i fredags och bubbel. Det var en perfekt tillställning. Jag hann träna innan, jag fick god mat, jag drack gott fick prata och kom hem i perfekt tid så att hela helgen ändå kändes kvar. Jag har gjort massa mer och jag ska inte tråka ut er med det, men jag känner mig nöjd.

På lördag ska jag springa ett lopp. Det kändes viktigt att boka in i alla fall ett till lopp den här säsongen eftersom både GV och milenloppet kändes som döden. Jag vill springa ett lopp som känns bra nu. Så jag kommer tillbaka med lite positiv energi. Idag sprang jag en mil för att få ett litet hum om hur jag står och det kändes bra. Tänk vilken otrolig kropp jag har ändå. Den står ut med allt jag pressar den till och klagar så gott som aldrig. Jag blir nästan aldrig sjuk. Det uppskattar jag.

-I'm dying.
-So am I.
-What do you have?
-A body.

No comments: